På flugjakt

Nothing is worse than waking up from the terrible sound of an alarm clock. But honestly waking up from annoying flies during summer holidays when you could have slept in is almost worse. So I decided to go and kill some today because they were all over the bunk room, haha...
 
Other than that I've worked out and did some strength and stretching before Vilma and I went for a quick swim and the water was surprisingly warm. Later dad and I drove some in a neighborhood close to our house and it's going really well. Now we just had dinner the whole family together and are watching a movie. I'm kinda tired, so I might actually just go to bed soon.
 
Sleep tight!
 
XOXO
TILLY ❤
 
 


Kommentarer
Anonym

Hej! Ångrar du någonsin att du slutade basket? Varför börjar du inte igen?

Svar: Hejsan! Jag kände väl att då jag inte spelade på flera månader i USA förra året och faktiskt inte saknat det så mycket som jag trott, så kanske den tiden är över för mig just nu, jag vet inte? Jag har varit bunden till sporten sedan jag var 10 år och nu fyller jag snart 18. Jag har och kommer alltid älska sporten, men jag är en människa som antingen ger allt annars får det vara och mina prioriteringar just nu är inte att spela i eventuell division 1 i Högsbo tyvärr. Jag har även fått upp ögonen för löpning och yoga som både jag och min kropp tycker om och som dessutom ger mig mer flexibility med min tid! Take care!
Matilda Warvne

2013-07-27 @ 22:49:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0