Always something poppin' but I aint complainin'★★

Hey finisar!
Ni som kanner mig val vet att jag alskar att ha fullt upp, vilket jag definitivt har just nu. Manga bollar i luften om man sager sa.

Igar efter middagen akte vi pa lite grillmys, hos en kille Alec som fyllde 18. Efter det akte vi till en fest i Los Altos, dar jag traffade en kille, Marc, vilket var helt hilarious for vi pratade en massa och kom sedan fram till att jag formodligen sett honom spela baseball pa Paly for nagon manad sedan da han spelade mot mina killkompisar. Hursomhelst, sa vann Marc's lag, Saint Francis, hela championshipet och slog ut Paly som kom trea (vilket ar flera av mina kompisar, Olivia's kille Sean, min prom date etc.) De var hella butthurt att de forlorade, sa jag bestamde mig att stro lite salt i saren och postade en bild pa instagram med mig och Marc med the caption "Sorry y'all Palo Alto baseball players, but I just found the champion #saintfrancis". De var saaa sura pa mig sedan, haha. Sa busig ar jag... Och ja, pappa Marc var en lite extra trevlig kille, som du skulle ha fragat. Vem gillar inte sota baseball killar liksom? C'moooon.

Kom hem ratt sent sa vaknade upp vid 12 och stack ut och sprang. Sedan kom jag hem runt 1 och hoppade in i duschen och drack morgonkaffet snabbt innan Olivia hamtade upp mig och vi akte en svang till Target och sedan till hennes hus for att byta om till bikini for Sophie's 18's pool party. Har en del bilder jag ska lagga upp for er senare med ett inlagg om det med. Hade iallafall en jattebra tid. Kom nu hem och slangde mig i sangen for att skota om min blogg lite - ar sa trott att jag dor. Tror jag ska ta en nap och sedan traffa upp med tjejerna.

P U S S ♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0