Arnold★

Hej alla snygga!
Hur mar ni? Jag har SA SJUKT MYCKET att beratta att det ar galet! For att gora det den latta vagen sa gor jag ett inlagg nu fran Arnold och sedan ett med konserten.

Vi akte upp ta tisdagkvall och de tar ca 3-4 timmar att kora sa vi kom fram ratt sent. Pa onsdagen akte vi till varldens finaste sjo, New Melones. Den var sa stor att jag trodde att det var havet! Sa himla fin och stor och bla - aah underbart. Olivias pappa Marco har en jattefin bat som han tog oss ut i. Jag kan latt saga att detta var en av de basta dagarna i mitt liv. Tank dig att ligga dar i foren pa en bat i bikini och sola med dina basta kompisar i varldens coolaste sjo i Cali och lyssna pa musik! Sa JAVLA underbart. Vi akte runt i sjon och stannade pa nagra stallen for att bada fran baten och ata lunch. Lite senare akte vi till Marinen och nagra kopte glass. Efter det var det dags for vattenskidor! Och tro det eller ej men jag lyckades sa upp och det finns filmbevis! Sa himla lycklig. Det var varldens harligaste kansla att sta dar pa skidorna i solen och vattnet vad jattevarmt!

Dagen efter det akte vi till en mycket mindre men jattesot sjo med (nastan svensk sag den ut.) Sedan hade vi mysiga middagar och filmkvallar/beer pong tuneringar (fast med vin eftersom killarna inte var med, haha) om kvallarna. Jattemysig helg verkligen! Ah naa vad jag kommer sakna mina basta kompisar!

P U S S ♥








































Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0