★BEER PONG TOURNAMENT 2013★

Hejsan pa er!
Var lite deppad igar under dagen da manga av mina vanner akte hem igar (Fran USA, Kenya, London och allt var det ar.) Borjade da inse att det ar dags for mig snart med... Tog sedan upp min mobil och hade ca 20 nya text fran ALLA mina kompisar i full fard med att planera ett BP tournament under dagen hos Olivia - alskar alla mina knasiga och spontana vanner. Detta satte mig i sa mycket battre humor och hade en grym dag med alla goingar. Nu ska jag och Maureen aka pa aventyr nagonstans, kanske nagon beach eller San Fran har inte bestamt oss an - nagot kul blir det iallafall for sure. Och imorgon har min kompis, Sophie, poolparty for hennes 18-arsdag. Att sommarlov kunde vara sa busy - but I love it.

P U S S ♥






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0