Family love ♥

Hejsan!
Dagarna gar snabbt och redan om fyra dagar ar jag hemma igen!

Jag ser saaa fram emot att traffa alla underbara kompisar igen -galet att vi antligen ska fa ses!

Dagarna har i Newport spenderas pa cykelturer runt on, springturer pa beach boardwalken, mat pa mysiga restauranter, sol och bad pa stranden och boggie boarding i de ENORMA vagorna och gud vad vi bara njuter!

Imorgon aker vi formodligen in till L.A till Santa Monica/Venice Beach - sa himla taggad att visa mina familj runt dar eftersom att det ar sa himla fint. Sedan kommer vi formodligen avsluta med middag pa det godaste Sushistallet i Westwood som ar det godaste jag testat.

Njut av lite beachbilder av mig och min alskade familj - ah vad jag alskar er!

P U S S ♥













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0