IKEA... Of course...

Hej babes!
Imorse tog jag hela familjen till the dish och vi gick den. Efter det gick vi downtown Palo Alto for lunch pa Sprout (salladsbar) och kaffe pa Coupa. Sedan kom vi snabbt hem och hamtade bilen och akte till Safeway och IKEA for att kopa supplies for mitt Swedish Goodbye Party imorgon. Utanfor IKEA stod det en amerikansk flagga, en californisk flagga och en svensk flagga och det kandes som om de tillhorde mig... ♥

Ikvall ska jag formodligen hanga med mina kompisar. Imorgonbitti aker jag och pappa till the dish igen for att springa den for sista gangen... Efter det traffar hela familjen upp Simone pa the Creamery downtown Palo Alto for brunch. Sedan ar det snabbt hem for att borja fixa iordning for min hejdafest och pa torsdag aker vi till San Diego...

P U S S ♥







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0