KE$HA AND PITBULL★♥♪♬

Hej underbaringar!
Konserten igar var helt obeskrivligt kul. Vi gjorde oss iordning hemma hos Olivia innan som alltid. Olivia ar ju dansare sa hon ar grym med smink sa hon brukar alltid gora mitt smink under special occasions och aven igar. Hon fixade med glitter och losogonfransar - supercoolt. Vi alla kladde upp och med Ke$has lite rockiga stil, sa det var kul. Sedan kom vi dit och det var givetvis en massa, massa folk men sa himla kul! Eftersom vi lyssnat extra mycket pa Ke$ha och Pitbull till och hem fran var resa kunde vi basically alla latar vilket givetvis alltid ar ett plus. Hade en sadan oerhort rolig kvall med mina underbara vanner och ar sa innerligt tacksam for allt det fixat for mig denna veckan!

Tiden gar fort nar man har roligt och ikvall kommer min familj - kan ni forsta att jag ska se dom igen efter ett ar????? HELT GALET! Langtar saaaa!

P U S S ♥




































Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0