Last day in the Golden State

Hejsan!
Dagarna rusar forbi och nu ar det plotsligt lordag och ikvall runt 8pm lyfter planet fran L.A. Det kanns anda bra att vi har hela denna dagen har tycker jag.

I torsdags akte vi till Santa Monica/Venice och lag pa stranden och gick langs boardwalken. Tyvarr var det ratt molnigt sa vi akte hem sedan runt 3-4. Igar gick vi till Ruby's ute pa en av pirerna, vilket ar en sadan typisk amerikanskt brunchstalle fran 50-talet sa det ar ridiculous - till och med servetriserna bar rodvitrandiga klanningar, sa himla coolt. Sedan la vi oss pa Newport Beach for sol och bad.

Runt 4 traffade jag upp med the lifeguard, Eric, jag traffade i mandags for att hanga lite. Han verkligen var superschysst och vi satt i solen och var i och badade och hade jattemys till ca 7, da jag skulle ha middag med the fam. Tyvarr kunde vi inte surfa dock for vagorna var ENORMA. Inte ens duktiga surfare var ute pga red flag, so that was a bummer. Nar vi gick i och badade i strandkanten trillade jag hela tiden och drogs med med vagorna sa det var nastan laskigt- but hey I shouldn't worry, I got my personal lifeguard right next to me!;)

Pa kvallen at vi grekiskt med familjen - gott med oliver och tzatiski, som jag inte haft pa ett tag faktiskt.

Laddar upp en massa blandade bilder fran de senaste dagarna.

P U S S ♥






































Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0