MY BEST FRIENDS♥♥♥♥♥♥♥

HEJ FINISAR!
Jag vill bara beratta om mina UNDERBARA kompisar. Har inte skrivit overdrivet mycket om min fard till Sverige som sakert andra utbytestudenter gor - har helt enkelt fornekat det sa mycket som mojligt. However min familj kommer till Palo Alto pa Juni 15 och stannar till Juni 20, da vi aker till San Diego nagra natter for att sedan avsluta i LA innan vi kommer till Sverige den 30 Juni.

Mina kompisar har da fixat varldens basta vecka for mig - forst fyra dagar i Bear Valley i Olivias cabin. Vi var ju dar i vintras och akte skidor och Olivia ville valdigt garna visa mig stallet pa sommartid, da det ar helt annorlunda. Istallet for skidklader och snow boots packar vi nu istallet bikinis och handdukar. Hennes pappa har en jattefin bat dar uppe som vi ska aka ut med i en sjo for sol och bad - superharligt! Sedan kommer vi tillbaka till Palo Alto pa fredagen och pa den kvallen har de kopt biljetter som min avskedspresent for the Ke$ha and Pitbull concert!!! Sa da ska vi kla upp oss och pregamea och sedan pa konsert!!! Sa underbart taggad och tacksam for att det fixat sa grymt for mig pa min sista veckan har! Kommer inte ha mottagning pa ett tag da vi aker ikvall, men jag ska lova att hora av mig pa lordagen efter resan och concerten och beratta om mitt schema for min familj som kommer pa lordagkvall! Ha det bra tills dess och NJUT av era sommarlov!

P U S S ♥















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0