Newport beach

Hejsan alla mina vanner!
How's summer treating y'all? Tiden gar fort och redan pa lordagkvall ar jag hemma - what the fuck?

Hursomhelst har vi det sa underbart har i Newport Beach, Orange County. Det ar ju har the OC och aven en andra massa filmet spelats in och man kan verkligen kanna igen miljon - hur coolt som helst. Vi har hyrt ett beach house precis vid stranden sa imorse tog jag och pappa en loprunda langs strandpromenaden och sedan tillbaka. Eftersom det var lite mulet pa formiddagen bestamde vi oss for att spendera nagra timmar for shopping pa ett outlet mall och fyndade allt fran Converse till Juicy Couture och Victoria's Secret for mycket bra priser sa det var lyckat. Sedan tog vi en kaffe pa Starbucks och called it a day.

Vi kom tillbaka till huset runt 2,3 da vi at lunch och begav oss sedan till stranden for sol bad pa den VACKRASTE stranden jag nagonsin varit pa. Milslang med ljus sand och helt klart, blatt vatten. Nar vi legat en stund ser jag plotsligt en mork skena i vattnet och far panik for att att forsta tankn var ju givetvis en haj. Sa gick for att fraga lifeguarden var det var och han forklarade att det var en delfinfamilj - SA JA, JAG HAR SETT RIKTIGA DELFINER I DET VILDA FOR FORSTA GANGEN!

Sedan badade vi och boggie boardade en stund och sedan kom lifeguarden fram till mig igen och borjade snacka. Jag berattade att jag ville lara mig surfa och han erbjod sig att lara mig - FATTAR NI ELLER? Min storsta drom typ. Eric som han hette gav sig mitt nummer och sa ska vi traffas nagon dag denna veckan innan jag aker to ride some waves together (lol jag kommer vara asdalig) good thing iallafall att han var vattenpolospelare med och en riktig snygging - SCORE!

P U S S ♥







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0