★★PMT★★

Hejsan goingar!
Igar hade jag en riktig mysig dag. Motte upp med Olivia under dagen ocksa akte vi till hennes pojkvans pool och hangde dar en stund. Efter det akte vi och kopte PMT - vilket star for pearl milk tea. Ingen aning om ni vet vad det ar, mycket mojligt att ni inte vet for jag hade ingen aning innan jag kom hit. Det ar en slags kinesisk iste, med mjolk och "pearls" i. Det finns en massa olika goda smaker, tog till exempel melon igar och den var saa god. Forsta gangen jag smakade det tyckte jag inte alls om det, for parlorna ar liksom lite slajmiga, men nu tycker jag om det. Gaalet uppfriskande och gatt. Aven nagot som ALLA i Palo Alto dricker hela tiden tillsammans med fro-yog - det ar de tva sakerna alla postar pa instgram HELA tiden, haha...

Efter det akte vi hem till Olivia och bytte om innan vi akte och hamtade upp Jordan och Tia for sushi downtown. Efter middagen akte vi tillbaka till Olivias hus for lite skinny dipping girls night in the hottub under stjarnorna!

P U S S ♥









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0