Santa Cruz with the fam ♥

Hejsan!
Idag sprang jag och pappa1h 20 minuter lang tur i Stanford ihop pa morgonen. Bade skont att fa trana, men ocksa visa runt pappsen i Palo Alto.

Efter det hade vi lite kaffe/frukost pa the porch innan vi akte till Santa Cruz Beach Boardwalk. Jag har varit dar multiple times detta aret och alskar verkligen det sa ville darfor visa min familj det underbara stallet. Vi solade/badade, kollade in piren + boardwalken, shoppade, kollade i konstiga men coola thrifts shop och hade bade lunch och middag. Nu kom vi just hem runt halv tio pa kvallen och jag har duschat och krypit up i soffan.

Imorgon bitti tror jag att vi ska gora the dish pa morgonen och sedan far vi se vad vi hittar pa. Formodligen kommer vi forbereda for mitt Swedish Goodbye Party som jag ska ha pa onsdag.

P U S S ♥













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0