Summer, baby★

Hej mina anglar!
Hur mar ni? Hort att det varit bra vader i Sverige pa sista tiden - gott. Sag att min busiga lillasyster haft forsta doppet recently. Tro det eller ej, men ni har mest troligt varmare vatten an vad vi har har - sa jakla kallt, haha...

Att graduatea var ju sa himla kul, men det ar inte forran nu jag inser att jag faktiskt inte ska tillbaka till Paly, utan har sommarlov.

Igar gick Henry, jag och J.T till en av Maureen's kompisar's pool for en refresher. Pa kvallen akte jag pa fest till min kompis Taylor. Det var ett seniors only party och SA JAVLA KUL. Vi hade tva bp bord going, bra musik och en massa goa manniskor.

Idag har Simone hennes grad party under dagen, sa ska hitta nagot att ta pa mig for det.

P U S S ♥






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0