THE LAST GOODBYE

Hej alla!Har varit valdigt, valdigt ledsen de senaste dagarna sa har inte bloggat.Lamna Palo Alto var det SVARASTE jag nagonsin behovt gora. Hade forst brunch med hela familjen och Simone pa ett väldigt typiskt amerikanskt creamery for att Simone kunde inte komma pa min hejdafest pga jobb - MEN HON OVERRASKADE MIG OCH KOM ANDA! Hade sedan hejda med en massa svensk mat, dessert och godis, min svenska familj, min amerikanska familj och  mina kompisar. Fick en del fina hejdapresenter, som en jattestor, egen amerikansk flagga, ett stort JATTEFINT album med en massa bilder och texter fran hela mitt amerikanska ar fran mina kompisar och ett halsband med ett trad pa (Palo Alto = tall tree och Stanford's maskot ar darfor ett trad) fran Maureen. Hade en jattebra tid med alla underbaringar i solen pa baksidan med god mat och bra musik. Efter det akte alla hem till Weston for en sista kvall tillsammans. Vi avslutade kvallen med att allihopa badade nakna i the Paly pool och alla stod pa varsin trampolin och jag ropade ETT TVA TRE pa svenska sa hoppade alla i. Efter det var det dags for alla hejda och det var sa obeskrivligt jobbigt - grat basically i 24 timmar i strack efter. Detta var det varsta nagonsin. Trots att jag ar i San Diego och sedan Orange County med min familj nu kanns det som om jag ska aka hem till Palo Alto efter denna resan. Tanken att inte se alla igen finns inte, den bara finns inte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0