★There are always things to discover in San Fran★

Hejsan lovers!
Hur ar ert sommarlov? Hoppas ni har nagot kul for er och grymma planer for sommaren.

Igar akte jag, Henry, Maureen och lilla Tobey till San Francisco for lite aventyr. Vi tittade pa lite olika sevardigheter jag inte sett an (att jag ens gor sadant frivilligt nu for tiden, pappa.) Knappte foton och hade en solid day! Har sagt det forr och sager det igen, San Francisco ar en sadan AMAZING stad - allt ar bara sa vackert. Vi sag en massa aldre men svindyra hus som ar sa fina att jag inte vet vad jag ska ta vagen. En dag flyttar jag dit pa riktigt, it's happening - I know it. Scrolla och njut, mina vanner.

P U S S ♥


































Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0