Beautiful Baseball Saturday

Hej! Jossan's sista dag spenderade vi i ett soligt Palo Alto! Startade dagen med lite skype med mammi, pappi och Viggo innan vi akte pa hot yoga med Hannah. Kom sedan hem for att ata Maureens supergoda hemmagjorda yoghurt med banan och jordgubbar - yummi! Sedan akte vi till Stanford Campus for lite baseball! Kollade aven in lite andra sporter som softball och tennis, sa det var ballt!

Sedan slappte jag och John Jossan pa SF airport, lite sad of course - men vi ses ju igen om 3 manader!

Idag har jag och Simone cyklat till Stanford Mall for prom dress shopping - FAN VAD SVART. Jag freakar ut for att jag inte vet vad jag vill ha och vet fan inte vem jag ska ga med heller...

Efter det att vi kollade i affarer har jag kollat upp nagra webbsidor att bestalla ifran med och jag tror att jag hittat "the one", men ska diskutera pris med mina foraldrar och vet ju dessutom inte om den passar om jag bestaller den... Har ratt skinny/rak kropp sa det borde funka, men eftersom jag inte har nagra boobs och ratt korta ben, sa vill jag inte att det ska se konstigt ut... Ska lagga upp har nar jag bestamt mig!

P U S S






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0