Easter eggs

Hey!
Vaknade imorse ratt tidigt och tog en springtur pa stranden pa ca 5 miles (8 km.) Kom sedan hem for en dusch och morgonkaffe. Sedan har vi hikeat och akt till hamnen for att kopa krabba till lunch, vilket var forsta gangen jag testade. Gillade definitivt soppan mer an the plain crab. Jag, Maureen och Mike akte sedan in till den lilla staden och tittade i affarer en stund. Sedan gick jag i the hottub en tag innan middagen. Efter middagen skulle vi gora paskaggen, eftersom amerikanerna doppar/fargar aggen och svenskar oftast malar dem gjorde vi lite blandat! Just nu spelar vi ett family game. Imorgon efter middag nagon gang aker jag och John hem till Palo Alto igen.

P U S S ♥









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0