In my head phones

Hej! Kom just hem efter jobbigaste work outen for distance; allt som allt ca 6 miles, vilket ar ca 9.6 km inklusive hill repeats... Men att springa har i solen i korta shorts och sport bh ar helt underbart - lite tanning pa samma gang! Har laddat ner en massa grymma latar pa spotify som jag vill dela med mig av om ni inte hort dem;Sream & Shout - Will.I.Am, Britney SpearsMermaid - Train I'm different - 2 ChainzPromises - NeroGoldie - A$AP RockyC'mon - Ke$haI love it - Icona Pop, Charli XCXAlive - KrewellaCatch my breath - Kelly ClarksonF**kin' Problem - A$AP Rocky, Drake, 2 Chainz, Kendrick LamarBACK TO LIFE - 3OH!3Sweet Nothing - Calvin Harris, Florence WelchFavoriterna just nu ar Sweet Nothing, Alive och C'mon - grymma! Nagra av dom ovan ar riktiga rapplatar med som jag aldrig skulle lyssnat pa innan jag kom till USA men alla mina kompisar gor, speciellt killarna, sa har liksom med borjat gilla dem! Bjuder pa en riktig attraktiv bild av mig under de 100 sista meterna av mitt 800 meterslopp i meetet forra veckan - ser seriost ut som om jag grater, haha!Har forresten GRYMMASTE schemat denna veckan pga the sophomores som maste ta test, sa borjar 1:30 imorgon, ca 12 pa onsdag och ingen skola pa fredag - SA GOTT! Och eftersom vadret ar perfa denna veckan, aker vi formodligen till en pool pa formiddagarna innan skolan. Na, nu maste jag hoppa in i duschen - ikvall blir det coupa med Hannah och sedan lite high school lacrosse! 
P U S S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0