Late Night Hottubin'

ey babes! Igarkvall efter lacrosse matchen akte jag Hannah och Tia till the Elke's vilket ar en motionsklubb med typ gym, pool, hottub osv. Hannah's mamma ar medlem dar sa vi kunde komma in. Sa vi hottubade en stund med facemasks och body scrub sa det var sjukt mysigt! Vi borjar sent idag (1:20 PM) sa ska gora mig en kaffe och sedan ska Hannah hamta upp mig snart ska ska vi do the dish. Efter det tror jag vi hamtar upp Tia och kanske Olivia sa ska vi aka och sola/bada nagonstans innan skolan! Vi alla vill jobba pa solbrannan nu innan Prom.Bilden ar fran oss igar pa the senior deck under lunchen nar vi njot av solen - gatt!

P U S S







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0