Let the spring break begin; Pool partyyy ♥★♥★♥

Hej loves!
Pga track meet i Stanford sa hade vi ingen traning idag efter skolan, sa drog direkt hem till Simone for att byta om till bikini. Sedan akte jag, Simone, Tia och Olivia till en kille Larry som graduatade fran Paly tva ar sedan. Han hade fetaste poolpartyt - foooor kul. Tog nagra harliga bilder att visa er.

Efter poolpartyt slappte Olivia av mig och jag fick snabbt packa ihop och ata shrimp middag med familjen innan vi korde tva timmar upp till Bodega Bay. Kom just hit och har basically bara packat upp och borstat tanderna och krypit upp i sangen. Saaaa trott! Ha ett bra pasklov mina vanner.

P U S S ♥













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0