Roller blading in California

Heeej! I lordags morse tog John mig till Menlo Park till en sportaffar, Fleet feet for att jag skulle kopa spikes. Fick en massa hjalp och hittade ett perfekt par!

Efter det akte jag och Hannah to the dish for tva timmar power walk, sa det var harligt. Jag akte sedan hem for lunch och lite engelska laxa.

Sedan ringer Hannah mig och staller fragan: "Hey girl, wanna roller blade?" - HELL YEAH! Sa kom Hannah och Simone over till mitt hus och vi akte rullskridskor i solen downtown och in pa Starbucks med rullskridskorna och kopte kaffe -detta hade inte direkt hant i Sverige and that's why I love these gurls!

Vi hangde sedan pa mitt rum ett tag och akte runt 6-7ish hem till Hannah for hennes familj hade en fest, sa vi at mat och myste vid en oppen eld i hennes baksida ett tag. Lite senare fixade vi oss och Jordan och Tia hamtade upp oss och vi akte pa fest! Hade sa kul och Simone och jag slog Tyler och Sean pa BP - fattar ni vad det innebar? Vi slog the champions liksom - de var SAAAA SURA, haha!

Vi hade sedan sleepover hos Hannah och pa morgonen slappte Simone av mig har hemma och jag fixade mig en kaffe och runt 12ish akte jag och John for att hamta upp Jossan pa SF airport! Ah vad jag saknat henne! Vi stannade pa in and out burger sa Jossan fick testa det och akte sedan hem. Trots att hon var sjukt jetlag drog jag med henne till University club for chill i graset och poolbad med Simone och alla killarna! MYS!

Idag hamtade jag och Hannah upp Jossan during 4th sa akte vi till sprouts for en sallad downtown!

Nu kom jag just hem och hanger med Jossan - ska snart gora mig iordning for track!

P U S S























Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0