Sisters

Hey babes!
Jossan ar ju som sagt har denna veckan och har forsokt ta med henne pa alla mojliga grejer; shopping i Union Square i San Francisco med Maureen, high school lacrosse games, fro-yog downtown, the dish, skolan, track osv. Jattekul att ha henne har denna veckan och fa visa henne mitt liv har! Lovely att fa krama min alskade syster sa mycket jag vill efter 7 manader!

Igar hade jag mitt forsta track meet i Saratoga. Jag sprang 800 m pa 2:47 och kom pa femte plats av 11 stycken i varsity loppet, sa det kandes helt okej for att vara forsta racet. Lite irriterande dock att jag lag 4a hela loppet, men blev omsprungen de sista 100 m... Tror aven att jag ska testa the mile eller 2 miles (ca 1.6 km och 3.2 km) for att det formodligen skulle passa mig battre!

Nu har jag Hannah och Josefine just gjort the dish och vi ska over till Olivia's hus for middag ikvall!

Imorgonbitti ska jag och Hannah ta Jossan till morgonyoga, sa det ska bli kul!

P U S S













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0