A little party never killed nobody★♪♬

Hej!Som sagt akte vi till Sunset State Beach for senior cut day med sa jaaaakla manga manniskor fran Paly. Det borjade med att Tia bokade camping sites for varan grupp av vanner och sedan put it out there for andra seniors med att gora samma sak och ALLA nappade pa det och bokade, sa det var seriost nastan hela Paly's senior class dar.Jag och Hannah var tva av de forsta att komma fram och HERREGUD MIN SKAPARE. Slutar inte forvanas av detta underbara land och stat. Vi betalade seriost 70 kr for 8 pers att campa en natt pa varldens finaste campingplats med en massa utrymme, toaletter och duschar och bon fires. Stallet var aven precis mitt emellan en jattestor och vacker farm och stranden. Det var en av de finaste stranderna jag nagonsin varit pa - so typical Cali-strand verkligen. Sedan kom de ovriga och vi gick satte upp talten for att sedan spendera timmar pa stranden anda till klockan sju - med en underbar temperatur i luften fortfarande. Alla sprang runt och busade, badade, samlade snackor, solade, pratade spelade kam jam (frisbee spel) och american football i solnedgangen. Vi hade aven speakers med oss med musik. Det var sa vackert och perfekt att jag seriost nastan blev tarogd. Jag var nara la att borja storlipa bara for att jag insag att jag maste aka fran detta paradis snart. Bara springa runt dar pa stranden i bikini och snapback hat vara brun och ha naturligt blondt har bland alla kompisarna, bli lard av en kille hur man kastar en football och bli nedbrottad av en annan for att jag tog en frisbee. Och sedan ga promenad langst stranden med Hannah och ta underbara kort. Jag ar helt emotional pga detta. Jag tror detta ar livet. Jag har aldrig kunnat saga detta, men detta var den basta dagen i mitt liv. Borjar lipa nu nar jag skriver det.Efter solnedgangen var det upp till camping sitsen igen for att byta ut flip flops mot uggs och bikinis till tjocktrojor. Vi tande grillen och fixade middag som vi at runt grillen. Bara springa runt mellan olika camping sites, lyssna pa musik, blir utskalld av rangers skratta och bara ha en underbar kvall. Vara vaken till klockan 4 och ligga under himlen och titta pa shooting stars for att sedan springa och skaka alla talt for att vacka alla.Detta kommer vara ett minne for alltid, varldens basta dag helt enkelt.Ligger nu i min sang i pyjamas och lyssna pa Young and Beautiful - fran varldens basta soundtrack fran the Great Gatsby (lyssna!) Lyssnar pa laten for att den ar sorglig. Mina kanslor nu ar sa blandade for att jag hade varldens basta dag, men samtidigt vill jag inte aka hem. Men blev aven sarad av en kille, som har kommit att betyda en del for mig vilket givetvis inte ar kul. Sa ligger har helt trott efter tva timmars somn, solbrand och lipar typ. Jag ar lite instabil just nu, bade sjukt glad och ledsen. Aldrig kant sahar forr.Oh well, dar har ni en perfekt och en mindre perfekt dag.Tack for att jag fick skriva av mig.P U S S ♥


Kommentarer
mams

Finaste gumman, KRAM!!!

2013-05-22 @ 19:47:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0