★★★"AMERICA FUCK YEAH!"★★★

Hej!
Idag blev jag pa riktigt myshumor redan imorse - it's definitely a spandex, snapback hat and uggs kinda day. Det har varit valdigt varmt pa senaste tiden men idag var det en av demdar random dagarna nar det plotsligt regnar - alla var helt chockade. Oh well, bara att ta pa dig langbyxorna och paraplyt och bege sig till skolan. Hade matte och sedan skulle jag traffa Tiffany, min tutor, men hon kunde inte ses idag sa gick hem efter brunch.

Bytte genast om till traningsklader och sprang over till Stanford och Lake Lag for en traningspass. Efter det tog jag en dusch och satte pa mig spandex och uggs - sa mysigt for fotterna nar det ar "kallt". Myste sedan ner mig i soffan med banan chips (favvo-snacket) och ett glas mjolk (favvo-drycken) framfor Sex and the City. Igar nar vi var pa The Great Mall kopte vi roliga kepsar med the most hilarious captions pa for campingen i helgen. Ni ska fa se bilder pa de andras efter helgen, men min sager "AMERICA FUCK YEAH!" vilket ar ett inside joke jag har med mina kompisar men kommer basically ifran det att jag ar svensk.

Trots regnet imorse sa tror jag att solen borjar titta fram igen - whii!

Ska nog ta med mig en filt ut pa porchen och lasa the Gatsby - sjukt bra! MYS MYS MYS!

P U S S ♥

















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0