Cap and gown

Hej era fina själar!!!!
Look what arrived today!!! Min cap and gown!!! Tar ju graduation denna månaden vilket är helt galet. Trots att jag har två år kvar av skola hemma är jag så himla tagg på detta! Kommer ju bli superskojj med själva graduation och sedan är det ju allt med graduation picnic, party och allt vad det är!!

Wohooo, love this! Ledsen för en rad egobilder ni nu får skrolla igenom - bare with me. Näää nu måste jag göra engelskaläxa för Tia (WHO BY THE WAY WAS THE ONLY INCOMING FRESHMAN MAKING THE CHEER TEAM FOR UCLA - CONGRATULATIONS SWEETHEART!!!) hämtar upp mig om ca en timme så ska vi på killarnas sista hemmamatch i lacrosse!

P U S S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0