Cheers to the freaking weekend

Hello there!
Det är helg - åh så underbart! Igår gjorde jag inte mycket eftersom jag var så enormt trött efter the midnight opening av The Great Gatsby. Kom hem 2:30-3 på en torsdag med skola dagen efter... Men DAMN var bra den var - gå och se den så snart som möjligt!!! Vi kollade ej i 3D, men kan rekommendera er att göra det för tror den skulle bli cool i 3D! Det är ju en gammal amerikansk klassiker på bok som nu gjorts på film, så the story är utspelar sig in the 20ies fast med modern musik från idag (soundtrack är Beyonce, Florence and the machine och massa massa mer) - galet cool kontrast! Filmen var lätt en av de bästa jag någonsin sett och har en rejäl crush på Leonardo Di Caprio nu kan jag säga...

Blev så inne i filmen att jag börjat läsa boken nu med...

Passade J.T igår och vi hade lite kul med photo booth - haha... Sedan kollade vi Warriors-Spurs och tyvärr förlorade vi med 10... Hoppas vi tar nästa match! Gogogoo Golden State!

P U S S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0