C'mon you gotta live a little

Hello!
Sooo, it happened - jag sprang naken över skolgården inför HELA skolan på lunch (2000 människor.) Jag och mina kompisar hade masker och body paint. Hade handmärken med svart färg över kroppen. Det var fan något av det roligaste jag gjort i mitt liv. Trodde jag skulle vara så himla nervös innan, men var seriöst bara taggad. Alltid lite kul med uppmärksamhet, haha. Det hade gått ca 30-35 människor innan oss under de två senaste veckorna och ingen har blivit tagen så jag bara: "Fuck it, I'm going!" Jag hade en tanke att köpa Swedish Fish att kasta på folk, men han inte fixa det - haha fatta vad kul det hade varit ändå...

Trots masken över huvudet och håret fattade folk att det var jag och mina kompisar - flera skrek typ "You go Tilly" eller "I see you Matilda". Men helt seriöst bryr jag mig inte, tycker fortfarande bara att det var så jäkla kul!

Vi hade gett en limbo stick till två Sophomores som de höll upp och vi dansade under den när vi kom springande och Jordan sprang sist med en Kongo trumma och först sprang Simone (zebra mask) och blev jagad av Olivia (tiger mask) sedan sprang vi hela vägen till parkeringen där Hannah väntade och hämtade oss.

Folk som gör riktigt dumma saker for no reason tänker man ju alltid att de är så dumma och även om detta inte var något jättedumt, så har jag för första gången fått en sådan jävla adrenalinkick - så galet kul, haha...

And also, I'd rather regret things I've done than things I never did.

Inga bilder idag givetvis, men hmu om ni vill se det på Vine - hilarious!

P U S S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0