Coffee on coffee

Hejsan pa er!

Klockan ar 9:47pm and she's awake! Ni som kanner mig vet att jag ar varldens baby nar det kommer till somn - maste lagga mig ca 8:30-9pm varje kvall annars fungerar jag inte. Undantag idag dock eftersom vi ska pa modnattpremiaren jag berattade om.

Simone postade just en bild fran prom dar vi alla star ute pa terassen och bakrunden ser sa fin ut - ville verkligen dela den med er. La nog ut en bild pa mig och Rowan om jag inte misstar mig, men denna ar annu tydligare. Sa vackert med de upplysta buggnaderna i San Francisco och stjarnorna. Och aaah vad jag alskar mina kompisar, vill inte ens tanka pa att lamna allt och alla inom mindre an tva manader...

Nu halsar jag kaffe och beundrar alla grymma TV-shows som tydligen visas efter 9 - man, I need to grow up...

Klockan elva samlas vi hos Simone alla tjejerna for att aka till bion.

P U S S ♥







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0