★James Franco★

Hola!
Idag var James Franco pa min skola! Sag honom inte dock, utan fick reda pa det forst efter skoldagen for massa lagt upp bilder pa han da han pratat i min kompis engelskaklass. For er som inte vet vem det ar, sa ar han en mycket kand skadespelare och filmmaker fran Palo Alto - han graduated fran min skola (Palo Alto High School) 1996! Han har setts i typ Spiderman, Pineapple Express, Tristan&Isolde, Rise of the Planet of the Apes och Spring Breakers - pretty cool, huh?

Arligt talat fatt en liten crush pa honom nu bara for det, ska ta en springtur i Palo Alto nu - vem vet, kanske springer jag pa snyggingen?

P U S S ♥


















Kommentarer
mams

För gammal för dig gumman. ..

2013-05-14 @ 15:15:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0