Last day of American High School

Hejsan!
Igar var det min sista dag i american high school. Kan. Inte. Fatta. Det.

Det har gatt sa fort, men anda sa langsamt. Dagen gick ut pa att alla seniors tog sina sista finals for att sedan bara sloa i solen, spela beer pong (med vatten...) men framfor allt signa yearbooks. Man skriver liksom en halsning i alla kompisars bocker. Skrev i sa manga och sa manga skrev i min. Tankte ta kort pa det, men sedan angrade jag mig - en del halsningar ar personliga och valdigt speciella for mig, sa ville inte dela med mig av det tyvarr. Men kan saga att det betyder valdigt, valdigt mycket for mig.

Mina bilder ar av the quad - dels en av mig och Tia som sitter i solen och signar yearbooks och sedan nagra av hur alla jublade nar vi horde den sista ringningen - ever.

P U S S ♥













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0