Native americans★★

Hejsan lovies!
Igar morse tog jag en lang springtur i Stanford och trots att det var morgon var det valdigt varmt, men kanner att jag vant mig mer och mer vid att springa i varme nu sa det kanns bra. Runt tvatiden cyklade hela familjen over till Stanford for the annual pow wow, vilket ar en slags festival for native american indians. Det var hur coolt som helst, med massa utkladda indianer, mat och dryck, booths dar de salde dream catchers och fjadrar mm och dansupptradanden, mycket coolt!

Efter det hangde jag med Olivia hemma hos henne en stund innan vi akte till Redwood City for att Olivia skulle gora en tattoo - fan att jag inte ar 18 an, eftersom det ar olagligt att gora en under 18 - vad ar ens aldern i Sverige? However gjorde hon "Amore" som betyder karlek pa italienska (hennes pappa ar italienare.) Hon var sa cool hela tiden och den blev jattefin!!

Efter det akte vi hem till Jordan pa kickback - hennes foraldrar var inte hemma sa vi spelade BP och chillade med alla goa kompisar!

Imorse runt 10 akte jag J och M till en BEAUTIFUL hike och gick i nagra timmar och sedan stannade vi pa en vingard for vintestning, inte jag dock haha..

Efter det kom jag hem och spenderade mesta tiden att skriva klart en engelska uppsats. Nu har vi just haft mother's day middag och nu har jag krypit up i soffan for nagra sex and the city avsnitt, ska nog kolla inspelningen av the warriors-spurs efter - SOM VI VANN!

P U S S ♥



































Kommentarer
mams

Ååh vad fint det ser ut!

2013-05-14 @ 15:17:56
Johan

Bra bilder.

2013-05-17 @ 05:34:56
URL: http://nattstad.se/soulful


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0