Paly track and field banquet

Hejsan!
Glomde beratta att vi hade en banquet i tisdags for track and field. Det ar som en avslutning for sasongen med mat, priser och liknande.

Efter alla riktiga priser delats ut sa hade vara lagkaptener nagra skojpriser att dela ut - internskamt mellan alla, nagon rolig handelse som skett eller liknande. Jag fick sjalv inte ta emot ett, men man kan val saga att jag contributed till ett...

Det finns en kille pa sprinterlaget som ar sjukt snygg (+bra kropp...) och ser ut att vara i min alder sa att nar jag fick hora att han var Freshman blev jag helt paff. However sa hade vi en kortvarig grej for ett tag sedan. Sa i de gula skolbussarna hem fran meets sa gor alltid killarna Shabooyah - ni vet:
"Shabooyah, shabooyah
sha sha shabooyha
My name is Tilly
I'm pretty cool
Cuz I'm the only
Swede at my High School"

Det var bara ett exempel, men ni fattar grejen va? Killarna bak i bussen sjong da om honom:

My name is *****
I got my booty call
That's why I gave
Tilly her Swedish meatball

Sa efter det visste precis ALLA vad som hant. Hursomhelst nu till poangen. Killen ar sjukt grym och springer sprints pa varsity (basta laget) med killar i min alder. Och da sa lagkaptenerna till honom nar de skulle ge ut one of the funny awards under the banquet: "Not only did he manage to take a spot on the boys varsity team this season, he also manage to take a spot on the girl's team when he has been hanging out with a girl if you know what I mean..." ocksa fick han the "For getting it with upperclassmen". Jag sitter dar och bara dor av skam, for att HELA tracklaget ar dar, ALLA coacher och ALLA foraldrar och ALLA visste att det var om mig - good job, Tilly! Tia sitter bredvid mig och bara: "Just keep on laughing, Til". Oh well, lite far man val bjuda pa...

P U S S ♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0