Santa Cruz Beach Boardwalk, ladies and gentlemen!

Hej!
Kan. Inte. Fa. Nog. Av. Santa. Cruz.
Allsta ser ni hur jaklans fint det ar eller? Har fatt turen att aka hit flera ganger under mitt ar har, vilket gor mig sa glad. Hade dock aldrig varit pa nojesparkensdelen an, vilket jag fick uppleva idag. Helt otroligt roliga och laskiga attraktioner, med utsikt over stranden och havet. Vi hade aven tur med vadret idag, vilket vi alltid har men anda. Definitivt ett av mina favoritstallen jag har besokt detta aret och pa nagot konstigt satt kanns det som om jag har vaxt upp dar och varit dar en massa ganger, trots att jag bara varit dar tre ganger...

Ikvall ska jag ut och hitta pa nagot med tjejerna!

P U S S ♥






















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0