Solid Thirsday★

Hey there!
Igar akte hela ganget och tittade pa Simone och Julia's sista hemmamatch i lacrosse, som de vann! Efter det akte vi till the creamery - for er som inte vet ar det typical amerikanskt och ett maste om ni aker till USA (dit ska jag ta er efter en rundtur i PA, familjen.) Tror att jag visat tidigare i bloggen, men tog tva ratt kassa bilder bara for att ni ska fa se vad det ar. Hade redan kakat middag men vi bestallde in tva enorma milkshakes att dela pa. Mums!

Idag hade jag matte quiz i skolan och sedan nar jag kom hem skypeade jag forst med Anna och sedan lite med Jeff - kul att catcha up med lite svenska kompisar som jag saknar sa! Ska aven forsoka skypea med Sebbe snart!

En annan grej jag kom att tanka pa igar ar hur kul det ar att alla sporter i min narhet gor sa bra ifran sig - The Giants, 49ers och nu Warriors - superkul ju, med tanke pa att jag bara ar har i ett ar.

Nu har jag just sprungit och druckit sa mycket vatten att min mage ser gravid ut och jag vill spy - uuugh!

Ska svettas klart, ta en dusch och sedan plugga lite engelska. Ikvall ar det dags for min forsta biopremiar nagonsin!!! Ska pa midnattspremiar av The Great Gatsby inatt med alla tjejerna - kommer bli superkul. Men med tanke pa att jag lagger mig 9:pm varje kvall blir det a good amount of coffee innan kan jag saga!

P U S S ♥















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0