Streak week

Hejsan!
Denna veckan ar sa kallad streak week pa Paly. Tro det eller ej men det ar basically the seniors pa skolan som streakar (springer nakna over skolgarden) med nagon slags mask over huvudet, sa man inte kan se vem det ar som gor det. Det ar en tradition pa Paly som senior att streaka for att man ungefar sager "I'm off to college anyway - who cares?" Nar jag forst kom till Paly tyckte jag ju att det var helt sjukt, liksom vem tusan skulle springa naken infor hela skolan frivilligt och aven med risk att bli tagen av personal/cops?

Men nu tycker jag det ar hur hilarious som helst och vill asgarna gora det. Men kan givetvis inte for risk med att bli tagen, da blir det hemfard till Sverige kan jag saga. Forra aret tror jag iforsej att det bara var ca 4,5 stycken av ca 60 som blev tagna, oh well. Tycker bara att det ar kul att jag nastan overvagde att gora det. Har blivit helt galen...

Min track season ar avn over eftersom min tid inte var tillrackligt bra for nasta runda. Kanns anda bra att vara klar med sasongen - sa glad att jag gjorde det, haft superkul och gjort en massamassa nya kompisar!

Sa idag tog jag en lang springtur (sjalv, konstigt att inte springa med alla tjejer). Efter det gjorde jag styrka - har seriost tappat alla mina armmuskler sedan jag slutade spela basket, helt galet vad smala mina armar ar. Sa fran och med idag ska jag fortsatta springa varje dag som jag gjort med track men sedan lagga till ytterligare armstyrka, magstyrka och nagra rumpovningar innan streching!

Denna veckan har jag inte jattemycket planerat mer an tjejkvall hemma hos Hannah med bon fire och mys pa Fredag!

P U S S ♥















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0