Tanning&pool at school★★★

Hejsan pa er!

Forlat for lite dalig uppdatering pa senaste tiden...

I fredags under vart prep akte jag och Olivia hem till henne for att hamta bikinis och sedan tillbaka till Paly. Vi satte oss pa the lacrosse field och solade - ah sa harligt det var. Efter en stund blev det dock for varmt, sa vi gick over till Paly's pool och hoppade i for en cool down. Efter det var det var det lunch sa vi gick tillbaka till the lacrosse field och motte upp vara kompisar for att kolla pa finalen av the powderpuff game i vilken the juniors vann.

Det var sa grymt hett i solen under luchen sa innan femte perioden gick jag, Jordan, Olivia, Simone och Walker tillbaka till poolen for ett snabbt dopp. Jag och Simone fick en del blickar nar vi kom in i klassrummet for Econ med blott har och i handdukar. OH WELL - SECOND SEMESTER SENIORS!

Skriver lite mer om vad som skett i helgen senare ikvall om jag hinner.

P U S S ♥






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0