VALAND BABY

So last night we pregamed at Frida's house with candles/music just the girls which was so cozy before we went out. It was my first time to the night club Valand and it was so much fun! The place was super crowded and I met loads of people there I knew from before. The music was also really good so we danced all night...
 
As you can see my outfit for the night was: black jeans, a sort of glittery belt and a blue/green colored top from Abercrombie and Fitch with an open back.
 
XOXO
TILLY
 
 
 


Kommentarer
Julia

Hej! Har läst din blogg ett bra tag nu och måste bara säga att jag ÄLSKAR den! Tycker hela grejen med att du har bott utomlands är jättespännande. Men nu till min fråga, för det första, är det inte högre åldersgräns på Valand än 18? Är vakterna "snälla" eller hur kom ni in? :) Undrar även vilka ställen du tycker är bäst? Fyller nämligen år snart och planerar såklart att dra ut också! Förstår om du inte vet så många än men kanske om du har hört bra om några från kompisar eller så? KRAM!

Svar: Hej!! Nämen åh vad gullig du är - tack så mycket!!! Jo det är det definitivt, är inte hundra men tror att det brukar vara 20 på fredagar och 22 på lördagar om jag inte misstagit mig? I lördags kom jag in pga min kompis hade kontakter och kunde därför sätta upp oss på VIP-lista. Detta betydde att vi slapp stå i den långa kön och betala halva priset i inträde. Så helt ärligt tror jag att mycket har att göra med kontakter... Men kan väl även säga i allmänhet att det är lättare för en 18 -årig tjej att komma in än en 18-årig kille ;) OJ, har ju inte varit ute mycket så är faktiskt inte personen att fråga men kam ju säga att Valand var SUPERKUL! Två andra ställen jag hört ska vara roliga är Exet , Parken och Peacok (stavning?) men extremt svårt att bedöma. Kan i allafall säga att jag varit på Bryggeriet en gång och det var inte så kul... Ett tips är att fråga några äldre kompisar helt enkelt!! Ha så kul och var rädd om dig!
Matilda Warvne

2013-10-02 @ 20:49:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0