Coffee in bed

Godmorgon min änglar!
 
Fick ca 10-11 timmars sömn i natt vilket kändes underbart! Gick upp direkt och gjorde mig en kopp vanligt, svart bryggkaffe. Som ni vet dricker jag ju nästan bara Nespresso latte eller kaffe ute - ja, jag vet väldigt bortskämt men nu har jag en annan idé på G. Vet inte om ni hört det men det är supernyttigt och bra för kroppen att dricka en kopp svart kaffe innan man tränar på morgonen för att det sätter igång förbränningen. Eftersom om jag ändå alltid tränar på morgonen spelar det ju ingen roll om jag tar kaffe innan eller efter träningen, så tänkte faktiskt börja testa en kopp helt svart kaffe det första jag gör på morgonen nu ett tag! Billigare med ju...😉
 
Eftersom Paula och Rebeccisen ska dra med mig på ett Powerpace pass på Elixia senare idag så bytte jag ut min vanliga springtur mot en power walk och JEEZ det är redan så varmt - fick ta av mig jackan direkt när jag kom upp i spåret. Nu ska jag hoppa in i duschen och sätta igång med denna dagen.
 
Ha ha en bra dag babes,
M
 
Sunny mornings and coffee in bed.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0