FRÅGA-SVAR

Q: Fan vad du är snygg! Vart är linnet ifrån och vilken storlek? Kram!
A: Nämen åh vad gullig du är! Linnet är från Gina Tricot och i storlek XS - kan dock inte lova att det finns kvar för det var ett tag sedan jag köpte det. Kram!
 
 
Q: Hej Matilda! Har bal snart och beställde en klänning som inte passade så har precis beställt en ny som jag tror är lite lik den du hade på din bal i USA. Kan du inte lägga upp en bild på dig i den? Så sjukt fin! Tack för en grym blogg! Puss 
A: Hejsan! Självklart kan jag det och tack så väldigt!! Hoppas det löser sig för dig med klänningen. Kram!
 
Q: Såg att du gymmat en del det senaste! Har du skaffat gymkort och isåfall vart? Kram!
A: Hejdu! Nej det har jag faktiskt inte då jag fick en gratis pröva-på vecka av en kompis på Elixia, så har testat en del olika pass och så. Tycker om själva gymmet jättemycket verkligen men tycker att jag klarar mig bra att träna på annat vis, så något gymkort kommer jag nog inte skaffa after all! Kram!
 
Q: Hej Matilda! Vill åka som utbytesstudent om något år och då jättegärna till USA! Hur tycker du det är med engelskan såhär i efterhand? Är du fortfarande lika bra som du var när du bodde där?
A: Hej du! Och jaaa, det tycker jag verkligen du ska göra. Dock är jag nog fel person att svara på din fråga då jag pratar, skriver och läser mer engelska än svenska i skolan on a daily basis. Därför är det svårt att säga hur pass bra jag skulle varit om jag inte underhållit engelskan så pass mycket som jag gör nu. Men ifall du bestämmer dig att börja på IB efter kan jag garantera dig att du kommer hantera båda språken lika bra - kanske att din svenska till och med blir lite ringrostig som min...😉 
 
Q: Hej Matilda! Du gör så sjukt snygga kollage med outfits verkligen, vilken app har du då? Älskar din stil! 
A: Åh tackar!!! Mina kollages gör jag på Polyvore - skaffa dig ett account och testa dig fram, det är superenkelt! Kram!
 
 
 
 Q: Vad är din gråa mössa ifrån? Sjuuuukt snygg! 
A: Åh tackar! Den är från Nelly!
 
Q: Jag har en fråga angående IB. När du sökte in för att göra ett engelska intagningsprov, vad var det för sorts prov?
A: Hejsan! Det är två delar; en mattedel (givetvis då matte på engelska) och sedan ett engelskaprov, med läsförståelse+lite ordkunskap och en skrivdel om jag inte minns fel! Lycka till!
 


Kommentarer
Sandra

Jättesnyggt linne!

Svar: Ååh tack!!!
Matilda Warvne

2014-04-18 @ 10:59:57
URL: http://sandraingrid.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0