Frågor och dess svar

Collected a couple of questions and provided answers for them. Remember to keep ask me questions or come up with advice for my blog - it's much appreciated. Leave a comment or email me: [email protected] !! XX,
 
MATILDA
 
Q: What is it actually like being a year behind your actual grade? Doesn't it bother you that you're not graduating in June? A: I have mixed feelings regarding this... Yes it sucks that I won't graduate with my lovely ladies from Kitas because I wouldn't want to graduate with any other people however I made a decision to move to California last year and that's someting I'll never regret. It was simply the best year of my life and there's nothing on earth that can make me want to take it back. And also I'm not done with school - I wouldn't want to be cut loose in June and considered as unemployed (hahaha) - at least not yet. I need more time to figure out what to do with my life to be honest.
 
Q: Hej Matilda! Vet att du skrivit i något inlägg om din kropp, träning och mat osv. Jag undrar bara om du är nöjd med din kropp? Och när du inte är det, vad tänker du då? Hur ska man tänka positivt liksom?? Tack för en bra blogg! Kram! A: Hejsan och tack!!! Jaa, jag är nöjd med min kropp i allmänhet, men det betyder inte att det inte finns saker jag skulle vilja ändra på och det betyder inte att jag aldrig har dagar då jag tittar mig själv i spegeln och ba: "Herregud Tilly, gå och lägg dig igen!" Jag tror att nyckeln är att bara acceptera sig själv för helt seriöst vem fan orkar gå runt dag in och dag ut och verkligen HATA något på sin kropp? (LÄGG DEN ENERGIN PÅ NÅGOT VETTIGT!) Tyvärr är det nog för många som gör det, men jag tror det handlar om att inte hata men acceptera och prata med folk som förstår! Kram!
 
Q: Tack för en jättefin och bra blogg! Har bara en fråga angående killar och så - har du pojkvän eller någon på G? Och ifall du har det skulle du skriva om honom på bloggen? A: Åh tack så mycket - blir så himla glad! Nej det har jag inte, hehe... Hm.. Men jo det hade jag nog gjort - om jag känner att en speciell kille gör mig extra glad så skulle jag alldeles säkert vilja dela med mig av det med er! 
 
Q: Läser du några bloggar och isåfall vilka? A: Ärligt talat så är jag dålig på det för har svårt att hinna med att följa bloggar varje dag, men jag brukar titta in på mina vänners bloggar då och då; www.linnolsson.se www.lindaperson.devote.se www.nattstad.se/sarahlindroth www.stinalindbo.com Håller även koll på www.jannideler.com för att hon är SNYGGASTE JÄVLEN PÅ JORDEN och tar grymma bilder! Men borde kanske bättre mig på bloggläsning så man kan bli lite inspirerad!😉
 
Peace out darlings!


Kommentarer
stina lindbo

uhh thanks for the lil shoutout babe ;) vad grymt att det går så bra med din blogg! Wah! kanske ska fråga om en autograf nu och sälja den för en miljon om ett år??

Svar: Hahah är jävligt oprofessionell för kunde inte ens länka bloggarna??? Haha... Oh well. Love you baby
Matilda Warvne

2014-04-02 @ 20:22:56
URL: http://www.stinalindbo.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0