Hej favoriter

Inte mycket till blogginspiration idag tyvärr... Vet inte vad det är med mig, men känner mig fett hängig och vet inte ens varför? Mina systrar har varit sjuka hela lovet men jag har lyckats hålla mig frisk så hoppas verkligen inte att jag håller på att bli sjuk nu... Har spenderat denna dagen på så sätt att jag aktiverat den lilla ekonomisten i mig och försökt banka in total cost/average cost/marginal cost kurvor i huvudet. Mindre kul än vad det låter ska jag berätta för er, mina vänner. Just slukat upp kaffe nr.2 för dagen och tror jag ska köra ett hårt träningspass som för att fira att jag tränat varje dag detta lovet. Känns som en stabil plan nu när det blivit molnigt med. 
 
Puss på er,
M
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0