Ingen söndagsångest

Godmorgon på er, sötbollar!
 
På en skala 1-10 hur gött känns det och inte ha någon söndagsångest? Pretty darn good if you ask me! Efter en bake dag som igår är jag som vanligt jävligt taggad på livet och att göra allt jag hade velat göra igår, men inte haft tillräckligt fungerande muskler eller hjärna till hehe... Så ska dricka upp mitt kaffe, ta mig ut för en springis och sedan får jag se hur jag spenderar dagen. Vet iallafall att jag har ett rum för behöver städas - someone calling himself "IB" has left books and coffee cups everywhere... Och så är det även någon som tyckt att alla mina kläder passar bättre i en hög på golvet istället för i garderoben.... 
 
 
Pusss på er! XX,
M
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0