Off shoulder

Kan inte komma över hur snygga dessa två brudar är och inte bara det, utan de lyckas även komma fram med outfit efter outfit som ser minst sagt perfekt ut på de båda... Iallafall så har jag varit på jakt efter den oerhört snygga blusen från Bubbleroom Janni Deler bär här, men den är slut överallt - både på nätet och i butik. NÅGON SOM VET VART MAN KAN FÅ TAG PÅ DEN? Tycker att det bara skriker vår om den och vill ha den i min garderob snarast. Även den vita off shoulder blusen Kenza posar i är underbar. CRAVINGS!!!!
 
Nu har det blivit plugg i solen nästan hela dagen och ska strax hoppa in i duschen och sedan ta an den vanliga utmaningen om vad jag ska ha på mig ikväll då det blir födelsedagsmiddag och fest för kära Linn som fyllt 19.
 
KISSES,
 
M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0