ALWAYS SOMETHING POPPIN'

Alltså GUD - kom på mig själv idag med att jag verkligen inte har en enda ledig minut?! Känns som om jag ständigt är påväg till något; om det inte är ett träningspass eller en psykologilektion, är det en lunchdate, träff med min hjälplärare i matte eller ett snabbt besök på ett cafè för att fylla på med lite coffein... Älskar ju att ha fullt upp och konstant träffa en massa människor så planerar ju in en massa saker hela tiden...!😃 Men visst är det härligt att aldrig vara uttråkad? Tror dock att jag ibland behöver tvinga mig själv att lägga mig i himmelsängen någon minut, till och med lägga ifrån mig engelskaboken och bara pusta ut... Är riktigt dålig på det, men tror att det behövs även om det inte känns så.
 
Har precis spenderat lite tid med pappa på matten så ska byta om och fixa till mig lite innan jag ska iväg till en kompis! 
 
Imorgon är det fredag och of course mina kära vänner är den redan helt fullbokad...😉
Kisses,
M
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0