FREDAG

Hejsan gullisar! 
 
När man suttit och pluggat på engelska i några timmar am I craving Swedish så japp - here we go. Faktiskt kul detdär med språk för igår när jag och Vilma var ute på promis insåg jag hur mycket jag saknar att prata engelska nu när jag inte går i skolan så pratade lite med henne då bara för att, hehe...😉
 
ATM: Så sitter jag i en frys med shorts och flip flops och hatar mig själv väldigt mycket för att jag prompt ska trotsa höstvädret. Med andra ord är jag på jobbet och valde shorts framför långbyxor vilket var ett sämre val denna morgon. Men bara några timmar till - kriga Tilly! Får dricka mycket kaffe och dansa runt lite i kiosken för att hålla värmen!😉
 
Har även en riktig gladis-nyhet på G eftersom att jag (min skickliga syster) håller på att jobba på en ny header till bloggen. Sånt är ju bara så kul - älskar förändringar!
 
Kyss,
er matildis❤️
 
 


Kommentarer
Anonym

Jättefin!!

2014-08-15 @ 16:29:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0