SUMMER NIGHTS

Hej bloggisen och sorry för dålig uppdatering! Blir lite så när jag flänger runt mellan jobb, plugg, träning och mitt sociala liv, hehe😉 Igår hade vi iallafall det supermysigt hemma hos Rebecca med en massa goa drinkar och vin i solnedgången på hennes altan med härliga sommar beats i bakgrunden - underbart! Tyvärr blev väl inte kvällen riktigt som vi tänkt oss och vi var hemma lite tidigare än planerat men fasen vad skönt att sova bra många mer timmar än planerat! Ni känner ju mig och vet hur viktig sömnen är för mig.
 
Nu blir det jobb i några timmar till sedan känner jag för myskväll ikväll - ska övertala min syster att hålla mig sällis!
 
Hur ser eran dag ut idag, mina vänner?
 
Kyss,
M
 
Hanna, Frida och jag.
Rebecca, jag och Frida.
Jag och Frida.
Hanna, Frida och Rebecca.
Jag och Frida.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0