UR MARGARITAGLAS MED SUGRÖR

Hi angles!❤️
 
Kan inte ens fatta att jag borde ha söndagsångest idag för att det känns så fel!?!?! Herre min jet vart tog sommaren vägen liksom?
 
Kvällen igår spenderas with my one and only - Karro-baby. Min darling slängde ihop en amazing drink med gin, lime, soda och hallon som vi sedan satt och smuttade på ur margaritaglas med sugrör på hennes rum och pratade och allt och inget. Det borde vara lag på att ha en vän som henne som alltid förstår hur jag tänker. How lovely? 
 
Sedan drog vi vidare till poolparty och hade som alltid en väldigt fancy och bara helt amazing kväll ihop. Perfect way to finish up this summer, right?
 
Kisses,
M
 
Bilderna är tagna av Karro herself - hoppas ni kikat in på hennes och Nicolinas blogg: www.nikas.forme.se
 


Kommentarer
KARRBARR⭐️⭐️⭐️

Du är bäst, massa kärlek💗💗💗

Svar: 💞💞💞💞
Matilda Warvne

2014-08-24 @ 15:14:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0