4 Q/A

QUESTION: Vart är stövlarna ifrån? Galet snygga på dig!!! - ANSWER: Hej och ååh tack så mycket! De är från Scorett!
Stövletter från Scorett.
 
QUESTION: Hur brukar en typisk jul firas hemma hos dig? På den 24 alltså?? - ANSWER: Hej på dig och ååh vilken rolig fråga! Min familj är nog lite annorlunda från andra familjer tror jag? Vi alla ÄLSKAR julaftonsmorgon, I mean who doesn't? Iallafall har vi en tradition att vi öppnar paketen på morgonen - lite som i USA fast ändå inte då de öppnar den 25:e. Sedan äter vi frukost; gröt, vörtbröd osv. De senaste åren har vi även gått en morgonpromenad ihop - så mysigt speciellt ifall det är snö. Efter det brukar det bli jullunch och Kalle Anka med släkten, oftast hos mormor.

Meeen nu till det bästa; och det är att komma hem efter allt och bara familjen kolla på någon julfilm, äta Aladin-ask och plocka med julklapparna! Tror att det är det som är det bästa med min familj - vi uppskattar tid ihop, bara vi. Hur firar ni själva?❤️

Två härliga bilder från förra julen.
 
QUESTION: Hej Matilda! Håller på och söker gymnasium nu och undrar lite hur det är socialt och så? Är det mycket fester i gymnasiet? Eller är man mest på krogen liksom? Tack för en jättefin blogg!❤️ - ANSWER: Först och främst - tack så mycket! Jaaa det är definitivt mer partaj i gymnasiet, det kan du ge dig på!😉 Jag skulle säga att ettan är en hel del klass- och insparksfester, men att tvåan och trean definitivt innebär mer utgångar! Men på ett annat sätt är det oftast lättare att få ha fest hemma när man fyllt 18 och jag vet att många av mina vänner föredrar hemmafest framför utgång även nu när de gått ut gymnasiet! Ska även säga att det beror på vilken linje man går/hur tajt klass man har osv - men en hel del party kan du räkna med iallafall! Kram på dig!❤️
Jag och Karrobaby - En selfie med Snygg-Eric från Paradise Hotel - BartenderKarros mästerverk innan poolparty
 
QUESTION: Vad är ditt mål på 10 kilometer? - ANSWER: Hej! Jag är inte en sådan människa som sätter upp mål riktigt utan jag strävar efter att ALLTID bli bättre så ifall jag bestämt mig att springa milen så ger jag allt jag har och sedan försöker jag slå den tiden nästa gång om du förstår?

Samma med magövningar - bestämmer inte att "om två månader ska jag kunna si och så många sit ups" utan kör i järnet tills magen värker varje gång och då vet jag att jag gjort max-antal för just den gången och nästa gång lär jag klara fler!<3

Gymselfie - Vilma och jag påjoggingtur 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0