FAMILY KINDA NIGHT

Hejsan på er finisar!❤️
 
Hur mår ni? Vart lite halvsänkt idag pga illamående, förmodligen är det något jag fått i mig för känner mig bättre nu framåt kvällen. Fått in ett rumppass på gymmet idag iallafall och en massa jädra plugg vilket känns skönt. Nu ska hela familjen käka mammas kycklinggryta framför en mysig film. Eftersom det är tre mot två, får nog jag och pappa ge upp och gå med på Love Actually för femtioelfte gången...😉 
 
Imorgon blir det nog lite much-needed julklappshandling!❤️ Så det vankas en lugn helg för min del verkar det som. Ska även försöka beställa hem en dampgo klänning till nyår - har ni hittat er?
 
/Kisses Tills
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0