THURSDAY

Hejsan hoppsan bloggisen!❤️
Hur mår vi idag?
 
Jag mår helt OK faktiskt. Dock har jag vart så sjukt trött hela veckan!?!? Alltså ni vet galna, morgonppigga Tilly som är uppe och springer på löpbandet 5:30 på morgon? Ja, alltså December har helt slukat henne... Så SJUKT vad trött man blir av allt mörker. MEN, vi går mot ljusare tider. Slowly, but surely. Bare with me.
 
Just nu sitter jag på ett fik på Avenyn, med en stor latte och försöker snickra ihop en uppsats som tydligen skulle in på måndag? Kan ni fatta att jag har så mycket hela tiden att detta inte ens stressar upp mig? OCH då är detta ändå en uppsats på SVENSKA(!!!) Har inte skrivit en riktig sådan på 2.5 år... Kom på mig själv häromdagen med att ta anteckningar på engelska i min bok på svenska... Men jag antar att it comes to a point när man har så mycket hela tiden att man lär sig hantera det? Man är tvingad till att hantera det. Det löser sig, alltid!
 
Ska strax bege mig tillbaka till Hvit för en sista lektion och sedan blir det gym ikväll med min syster.
 
/Kisses Tills
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0